Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 9:58, 25 Wrz 2010 Temat postu: Instalacja Pluginów SourceMod |
|
Pluginy SourceMod występują w 2 różnych formatach ".sp" oraz ".smx"
* .sp - pliki w tym formacie są plikami źródłowymi, napisanymi w języku c++, który wywodzi się z PAWN'a ( aby skompilować je na .smx należy użyć np. tego kompilatora: SourceMod: Half-Life 2 Scripting ).
* .smx - są to już skompilowane pluginy, które możemy wgrać i używać.
Instalacja pluginu o przykładowej nazwie "plugin.smx"
* 1. Plugin.smx wrzucamy do addons/sourcemod/plugins
* 2. Plugin.sp wrzucamy do addons/sourcemod/scripting
* 3. Plugin.phrases wrzucamy do addons/sourcemod/translations
* 4. Plugin.cfg wrzucamy do cstrike/cfg/sourcemod
* 5. Plugin.txt wrzucamy do addons/sourcemod/gamedata
* 6. Plugin albo tworzy swój plik .cfg w cstrike/cfg/sourcemod/ gdzie ustalamy wartości w komendach. Jeśli plugin, nie stworzy czegoś takiego dodawaj komendy / cvar'y do cstrike/cfg/server.cfg
Ściągając gotowe pluginy najczęściej mamy dostępnych kilka folderów. Opis i miejsce poszczególnych folderów opisane poniżej:
* gamedata - Jest to folder przechowujący pliki językowe wszystkich pluginów w formacie ".txt"
* plugins - Tutaj wrzucamy wszystkie pliki ".smx"
* scripting - Tutaj wrzucamy wszystkie pliki ".sp"
* sound - Tutaj wrzucamy dźwięki w formacie ".wav" / ".mp3"
* bin/extensions - w tych folderach znajdują się wszystkie moduły ".dll" dla windows i ".so" dla linuxa.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|